#Instalately – Hverdagens små vidundere!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 21.39.07

Det er rart, på sådan en grå og trist mandag, at kunne sidde med sin perfekte kaffe og se tilbage på en rigtig skøn uge, som har budt på både god, sund mad, sol, nyt tøj og masser af hygge.

Jeg rejser til Frankrig på torsdag, men inden da har jeg nogen sjove ting i vente! Bl.a. skal jeg have lavet negle og øjenvipper imorgen, hvilket jeg glæder mig til at fortælle endnu mere om! Men først skal i lige have nogle af mine små hverdagsvidundere fra sidste uge!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.41.25

Jeg er så glad for mine nye Nike løbeshorts! Jeg har længe været på udkig efter et par lidt længere shorts at løbe i, og så fandt jeg, heldig som jeg er, de her på tilbud i Sportsmaster! De er super behagelige og er i virkelig god kvalitet!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.41.12

Mandag bød på denne lækre salat toppet med Taverna’s marinerede salatost! Det giver lige salaten det ekstra, at salatosten er marineret! 🙂 Jeg er vild med det!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.40.57

Billedet er taget fra en aftenløbetur rundt om søerne! Det var en helt fantastisk aften, himlen var stjerneklar og luften var ren! 🙂

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.40.33 Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.40.45

Vores frokostleverandør på arbejdet holder ferie, så frokosten kommer andetsteds fra for tiden! Denne dag var det Lagkagehuset, der serverede mig deres lækre skyr med granola og bær! Denne blev nydt udenfor, i en af de små tidslommer hvor det altså ikke regnede i sidste uge!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.39.44

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.40.13

Heldigvis stod hele ugen ikke kun på regn, så jeg fik muligheden for at bruge min nye solcreme, som jeg skrev mere om her! Lørdag fik jeg solet en helt masse i haven med god underholdning fra bogen Boost din Sundhed, som der snart kommer en anmeldelse af her på bloggen.

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.39.57

En skøn frokost lavet af min kære mor!

Skærmbillede 2015-07-12 kl. 20.39.32

Søndagsmiddag for one! Jeg fandt, hvad jeg lige havde i køleskabet og det blev faktisk ganske lækkert!

Hav en skøn regndag – jeg håber, i er inden døre!

A

Skriv et svar

