Sunny Summer Essentials!

Solen er endelig fremme igen! Da jeg vågnede i morges, kiggede jeg ud af vinduet og så helt blå himmel. Jeg troede, at jeg drømte! Der er ingen bedre måde at starte dagen på end at blive glædeligt overrasket! Så skulle det da lige være, hvis jeg samtidig havde været så frisk at skynde mig i løbeskoene, men sådan blev det altså ikke i dag! Og det er helt fint! 🙂

Skærmbillede 2015-07-11 kl. 12.28.16

I stedet skyndte jeg mig i bikinien, så jeg kunne komme ud og nyde det gode dejlige sommervejr! Når vejret er så godt som i dag, betyder det, at masser af mennesker, inklusiv mig selv, spæner ud i solen for at få lidt farve på vores blege kroppe! En ting er dog vigtig at huske! Bare fordi solen har været væk i et stykke tid, betyder det ikke, at den er blevet mindre kraftig og stærk!

Skærmbillede 2015-07-11 kl. 12.25.43

SÅ HUSK SOLCREMEN!! 😀

Jeg bruger denne sommer Biodermas matterende solcreme i faktor 30 til ansigtet og Piz Buin’s Instant Glow sol spray til kroppen! Nedenstående billede blev lagt ud på min Instagram theaway_amandawessung tidligere i dag!

IMG_8516

Biodermas Photoderm AKN Mat solcreme med faktor 30 bruges i ansigtet og er til kombineret og fedtet hud. Denne solcreme er derfor rigtig god, hvis du har problemer med urenheder i ansigtet. Solcremen har en helt fin konsistens, er nem at smøre ud, fedter ikke eller efterlader din hud hvid. Solcremen mindsker problemer med urenheder både i øjeblikket og efter sommeren. Jeg har ikke selv specielt store problemer med huden, men den fungerer rigtig fint for mig også.

Skærmbillede 2015-07-11 kl. 12.30.29

Piz Buin’s solspray med glow-effekt giver en lækker, strålende og gylden hud med det samme! Og det er ikke på den der disko dasko glimmer måde! Det er helt diskret og giver blot en fin sommerglød til stranden eller poolen. Udover denne effekt, så dufter den også himmelsk! Jeg bruger denne solspray i faktor 15, men den kan også fås i faktor 30.

Skærmbillede 2015-07-11 kl. 12.31.44

Bioderma Photoderm AKN Mat solcreme med faktor 30 kan købes på apoteket og koster 149DKK og Piz Buin forhandles i Matas og koster henholdsvis 135DKK ved solfaktor 15 og 149DKK ved solfaktor 30.

Når jeg rejser til Frankrig på torsdag, så bliver de her produkter med statsgaranti pakket ned i kufferten som noget af det første!

Hav en dejlig dag og pas på jer selv og jeres hud!

Knus A 🙂

En tanke omkring “Sunny Summer Essentials!

  1. Pingback: #Instalately – Hverdagens små vidundere! | The A-WAY!

Skriv et svar

