My Monthly Bucket List: Juli

Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.15.42

Bedre sent end aldrig! 🙂 Juni måned var en måned med en masse eksamenslæsning, arbejde og andet men praktisk, men der var selvfølgelig også tid til hygge og grin! 🙂 I kan læse juni måneds Bucket list lige her!

Jeg har langt fra nået alt det jeg gerne ville i juni måned, men det gør ikke noget! Jeg har nået det, jeg har nået og det er jeg glad for! Og så er det heldigvis de vigtigste ting, i min optik. 🙂 Jeg bestod min Personlige Træner eksamen, jeg har cyklet MEGET længere end bare op til Rungsted, 100 KM!!!!, jeg har planlagt storby ferie til Amsterdam, jeg har fejret min mors fødselsdag, jeg har lavet alt mulig sjovt med bloggen og jeg har grint en helle masse!

I juli måned har jeg faktisk ikke en eneste weekend i min lejlighed! Jeg passer nemlig hus i Rungsted de to første weekender, herefter skal jeg til Frankrig og så skal jeg til Amsterdam! (Jeg klager ikke!) Så er det heldigt, jeg har min seje roomie, der holder skansen i lejligheden! 🙂

My Bucket List: De 10 ting jeg gerne vil i juli måned

  1. Købe nye lidt længere løbeshorts!
  2. Bestille take-out og spise på min fars båd!
  3. Tage en tur på stranden!
  4. Bade i havet!
  5. Få lavet negle og øjenvipper inden min tur til Frankrig!
  6. Gøre min fødder sommerlækre!
  7. Spise middag i Kongens Have!
  8. Læse en masse bøger, men også blade!
  9. Opleve alt hvad Amsterdam har at byde på, dog ikke deres Coffee Shops og Red Light District 😀
  10. Komme ind på mit studie!!

Har I nogen gode ting planlagt for juli måned?

A

5 tanker omkring “My Monthly Bucket List: Juli

  1. Pingback: My Monthly Bucket List : August | The A-WAY!

Skriv et svar

