#Instalately – hverdagens små vidundere!

Den sidste uge har budt på mange skønne, sjove og hyggelige oplevelser. Det er dejligt, at kunne se tilbage på ugen med et stort smil på læberne! Så ved man, det har været en god uge!

Ugen startede ud på anderledes, men god manér, med en middag hos Sundhedsforfatter Umahro Cadogan og live-optagelse af hans nye radioprogram “Sundhedsrevolution med Umahro”. I kan læse mere om besøget, den lækre mad og programmet i dette indlæg.

 Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.11.08

Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.10.27

Tirsdag stod i bloggens tegn! Jeg hyggede, sparrede og løb intervalløb med den her snack. Hun står bag sundhedsbloggen byjohna.dk, og det kan klart anbefales at følge hende! 🙂

Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.11.43

Efter løbet fik vi også skudt lidt billeder til bloggen! Hvad syntes I forresten om min nye header? Jeg er helt vild med den!

Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.12.17

Det er aldrig det værste at blive inviteret ud at spise! Denne gang var hele familien samlet til lækker middag på Sebastopol på Sankt Hans Torv! Jeg fik en kyllingesalat – super lækkert! Men jeg må være ærlig, jeg fik lidt lange øjne, da min mor og søstre fik serveret burgeren! 🙂

Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.07.56

Lørdag holdt vi min lillesøsters fødselsdag – hun blev 8 år, så nu er hun virkelig en stor pige! Vi lavede den lækreste brunch, som jeg snarest vil fortælle mere om, men som i kan få en lille forsmag på ovenfor!Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.13.20

Søndag stod på ren afslapning for mig. Eller den stod på ren afslapning efter min morgenløbetur langs havet! Jeg lavede lækker morgenmad, som blev indtaget udenfor på en sol-seng i solen og her blev jeg stort set resten af dagen. Jeg fik læst Sara Blædels bog Kald mig prinsesse færdig og hvor er den god. Jeg elsker hendes bøger – de er den perfekte sommerlæsning!
Skærmbillede 2015-07-07 kl. 08.13.08

Det har alt i alt været en helt fantastisk uge! Jeg håber også, at I har haft det dejligt og har haft tid til at nyde det skønne weekendvejr vi havde!

Tak fordi I læser med!

A

Skriv et svar

