Project 15 Day Cleanse!!

Jeg har nu både hørt og læst en masse om personer, som har prøvet VitaVivas “15 day cleanse“. Da jeg fik muligheden for at teste selv samme produkt, var jeg ikke langsom til at takke ja!

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.02.48

Det siges, at15 Day Cleanse renser ud i vores system, man kan kalde det en udrensningskur. Kuren skulle hjælpe tarmene til bedre at udskille ophobede affaldsstoffer og derved forbedre fordøjelsen, mindske oppustethed og øge vores energiniveau. Hvis man ønsker et vægttab, skulle denne rensning, sammen med regelmæssig motion og en sund kost også kunne bevirke til dette.

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.03.23

Pillerne, som det anbefales at tage to af inden sengetid, er produceret af naturlige afføringsmidler, mælkesyrebakterier, fibre og urter.

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.03.11

Jeg har nu været på udrensningen i siden torsdag aften og skal fortsætte i 11 dage mere. Dagen efter jeg tog min første portion piller, kunne jeg bestemt mærke, at min mave var på arbejde. Dette resulterede i adskillige besøg på det lille hus, men det er jo også meningen! 🙂 Allerede på 2. & 3.-dagen virkede det til, at min mave havde vendt sig til pillerne. Det kunne jeg se ved at toiletbesøgene blev markant formindsket, men nu må vi se hvordan resten af udrensningen forløber! Når jeg er færdig med udrensningen, vil jeg selvfølgelig dele pillernes resultater og virkninger på min krop med jer!

Husk, at jeg kører en konkurrence her, hvor du kan vinde en stor goodiebag med lækre og sundere produkter fra ISIS Danmark!

Skærmbillede 2015-07-04 kl. 16.08.24

Tak fordi i læser med og få en fantastisk uge.

A

En tanke omkring “Project 15 Day Cleanse!!

  1. Pingback: The end of Project 15 Day Cleanse! | The A-WAY!

Skriv et svar

