#Instalately – livets små vidundere!

Det er altid så hyggeligt og kigge tilbage på ugen der gik igennem billeder! Den sidste uge har været fyldt med masser af afslapning og er så spicet op med lidt lækre events og hyggelige aftaler!

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.05.46

Mandag morgen startede ud med en SERIØS trang til kaffe! Havde sovet dårligt fra søndag til mandag, men der er intet, der kan rette op på en dårlig nat, som en god kop kaffe!

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.06.05

Efter en løbetur i mandag legede min roomie Joe og juicede til den store guldmedalje. Hvor god en roomie har jeg lige?

RET GOD! 🙂

Skærmbillede 2015-06-26 kl. 11.19.30  Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.06.33

Jeg var så heldig at være blevet inviteret til lanceringen af Wilfa’s nye super blender Raw Fuel, som jeg også har skrevet mere om her. Jeg brugte onsdag morgen sammen med søde bloggerpiger, den lækreste mad hos 42raw og Umahro, som fortalte om sundhed og demonstrede maskinen i aktion.

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.07.10

Onsdag eftermiddag fejrede jeg min titel som Personlig Træner med min mor inde i København. Se lige den smukke ring jeg fik!

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.06.44

Torsdag havde min mor fødselsdag. Vi var på Søllerød Kro og spise middag og det kan klart anbefales! Virkelig lækkert og delikat ned til den mindste detalje! Mere om dette besøg følger.

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.06.59

På trods af min travle uge har jeg stadig fået trænet og løbet! Fredag blev det til en sen aftentur – med det lange ben foran, som i nok kan se! Efter denne løbetur startede weekenden for alvor og afslapningen begyndte!

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.07.27 Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.07.38

Weekenden blev brugt i Rungsted hos min mor, hvor jeg virkelig blev forkælet. Jeg nød ikke, at skulle tænke over noget, men bare kunne koble helt fra! Der var både tid til dameblade, bøger og masser af god kaffe!

Skærmbillede 2015-06-29 kl. 08.07.47

Weekenden blev afsluttet helt perfekt med café-besøg med en af mine bedste veninder! Jeg har i den grad haft en helt fantastisk uge og jeg glæder mig allerede til at komme i gang med denne! Jeg har så mange hyggelige, sjove og spændende planer, som jeg glæder mig til at dele med jer! 🙂

Hav en dejlig mandag!

A

Skriv et svar

