#Instalately – en ny ting på bloggen!

Jeg vil begynde på en ny og hyggelig, syntes jeg selv, ting her på bloggen! For eftertiden vil jeg om mandagen dele billeder af, hvad jeg har foretaget mig i den forgangne uges løb. På den måde samler jeg oplevelser og ting, som gør mig glad. Det er en dejlig måde at minde sig selv om de små og større glæder i hverdagen, som man måske ikke altid husker lige godt! Billederne vil højst sandsynligt være en blanding af hyggelige stunder, træning, motivation, café-besøg, ting jeg har købt, oplevet, spist eller set.

Nogle af billederne vil gå igen fra min Instagram Profil, mens andre vil være helt nye. Jeg håber, i vil syntes om ideen 🙂 Man kan sige jeg er lidt bagud, så i dag bliver det en blanding af øjeblikke fra den sidste måneds tid!

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 09.07.47

Et billede fra en af de sjældne solvejrsdage i år. Forhåbentlig kommer der snart mange flere af den slags!

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 09.17.29

En tidlig morgenløbetur rundt om søerne. En af de bedste måder at starte dagen på, hvis du spørger mig!

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 09.20.50

Selv på en grå regnvejrsdag finder man smukke ting på sin vej, hvis man man kigger op og er opmærksom! En vigtig ting at huske på! 🙂

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 09.17.54

Kaffe på Original Coffee med min søde mor. De har simpelthen en af de bedste kaffer i København! Kan klart anbefale et besøg på en af deres kaffebarer!

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 08.33.17

Blev færdiguddannet Personlig Træner i torsdags – med masser af ros med på vejen! Jeg er en utrolig glad og utrolig stolt pige på dette billede 🙂

Skærmbillede 2015-06-23 kl. 08.32.28

I søndags havde min trofaste brunch-veninde inviteret mig ud på brunch, for at fejre færdige eksaminer. Vi var på The Union Kitchen, og som i kan se, var det yderst delikat! Selskabet var også helt i top! Ingen bedre måde at bruge en søndag formiddag på!

Skærmbillede 2015-06-24 kl. 11.12.34

Hav en dejlig onsdag!

A

Skriv et svar

