Så står der også Personlig Træner på CV’et!

YES YES YES YES YES YES YES!!!

IMG_8191

Så kan jeg endelig kalde mig færdiguddannet Personlig Træner fra Wellcome Education! Det har været et halvt år, som har været sjovt, lærerigt og udfordrende på alle punkter, både teoretisk og praktisk. Jeg har lært en masse nye skønne mennesker at kende og ikke mindst mine undervisere!

IMG_8189

Jeg var til eksamen igår og det gik, undskyld mit sprog, skide godt! 🙂 Selve eksamen gik ud på, at jeg skulle op og forsvare en opgave, jeg havde afleveret forinden og herudover instruere i forskellige øvelser. Den skriftlige opgave indebar en masse teoretiske spørgsmål, samt et stort arbejde med min caseperson bragt ned på papir. Dette arbejde gik blandt andet på at jeg skulle udarbejde et træningsprogram udfra kundens mål og træningsønsker, samt udarbejde en mere detaljeret plan til at opnå kundens mål over tid.

IMG_8187 IMG_8188

Jeg gik udfra eksamenslokalet med MASSER af ros! De spurgte sågar, om jeg kunne klare mere ros haha! (det kan man vel aldrig få for meget af!?) 🙂 De mente, at jeg både var en dygtig teoretiker og en dygtig praktiker. Herudover syntes de, at jeg var en virkelig behagelig instruktør og de følte sig sikre i mine hænder! Enhver Personlig Træners ønske! 🙂

IMG_8190

Jeg er SÅ glad og enormt stolt af mig selv! Jeg er gået målbevidst og motiveret til denne uddannelse og det har båret frugt! Nu glæder jeg mig til, at skulle ud og bruge min viden og lærdom ude i den virkelige verden og måske arbejde med nogen af jer!

IMG_8186

Kontakt mig på amanda.a.w@hotmail.com, hvis du har et ønske om at forbedre din sundhed, et ønske om at tabe dig, et ønske om at blive stærkere eller noget helt fjerde!

Jeg ser frem til at høre fra jer!

A

Skriv et svar

