Brunchlækkerier på Club Riva – Rungsted Havn!

Så fik jeg også prøvet Club Riva’s død-lækre søndagsbrunch! Jeg har flere gange spist der til aften, men denne gang stod besøget i brunchens tegn! Club Riva er med sin placering midt på Rungsted Havn et skønt go-to, især når man er så heldige som min veninde og jeg, at solen skinner! Denne søndag strålede solen så varmt og rart, at vi kunne sidde ude og nyde solen og den gode udsigt! Prøv bare at se billedet nedenfor!! WHAT’S NOT TO LIKE?

Jeg var der som en af de første, så jeg kunne få skudt nogle gode billeder af brunchen. Lad jer ikke snyde af nedenstående billede, stedet blev fyldt op! 🙂

_DSC1424_Fotor

Take a look at this beauty of a brunch buffet! Der var lige hvad mine sunde smagsløg kunne begære og så var der også noget til den søde tand! The best of both worlds! Udvalget er rigtig godt og kvaliteten af bedste kaliber! Lad bare billederne tale for sig selv!

_DSC1433_Fotor _DSC1431_Fotor _DSC1429_Fotor _DSC1428_Fotor

Jeg startede ud med en lækker frugttallerken med vandmelon, ananas, druer, appelsin, melon og lidt parmaskinke til. Hertil fik jeg en smoothie, frisk yoghurt med müsli og så selvfølgelig kaffe!

_DSC1440_Fotor

Smoothien er helt eminent! Jeg plejer normalt at undgå at drikke mine kalorier, men jeg kunne ikke stå imod denne lækkerbisken! Min veninde sagde, at hun sagtens kunne have nøjedes med den haha 🙂 Hun tog også 3 glas!!

_DSC1439_Fotor

Et rimelig perfekt stemningsbillede hvis jeg selv skal sige det! 🙂 Fik jeg forresten sagt, at der er friske bobler ad libitum?

_DSC1445_Fotor

Anden omgang blev en kende mere mandig, eller i hvert fald fyldt med andet end frugt! 🙂 Her blev det til røræg, brie, laks, rugbrød og en fantastisk skaldyrssalat! Som i kan se i baggrunden, er der også svampede amerikanske pandekager 🙂

_DSC1446_Fotor

Kan helt klart anbefale at slå et smut forbi Club Riva’s brunch næste søndag! Og hvis ikke i kan, er deres frokost- og aftenmenu også helt genial! Der er ingen undskyldninger! 🙂

_DSC1422_Fotor

Ses vi på søndag? 🙂

A

4 tanker omkring “Brunchlækkerier på Club Riva – Rungsted Havn!

  1. Pingback: Dinner & Drinks på Club Riva! | The A-WAY!

  2. Ser meget lækkert ud!! Hvis du er til det sunde, har du så prøvet Zen O Sushi?!?? Det ligger i waterfront centeret i Hellerup ( ved hellerups havnefront) VANVITTIG godt !!

    Like

Skriv et svar

