En anelse forsinket Juni Bucket List!

Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.15.42

Her får i Juni måneds Bucket list (en liiille smule forsinket hæhæ)! Jeg har haft en hel masse at se til på det sidste med eksamensskrivning, arbejde, bloggen, venner og meget mere! Ikke at jeg på nogen måde brokker mig, for jeg kan godt lide at have meget at se til! 🙂 Men fordi jeg har meget på min tallerken, skal i jo ikke snydes for Juni måneds Bucket List og resultaterne fra maj måneds liste. I kan læse maj måneds liste lige her!

Maj måned stod på en masse skønne oplevelser! Når jeg kigger ned over ønskerne for maj måned, syntes jeg, at jeg har gjort det ret godt! Jeg har spist lækker brunch på The Laundromat Cafe, 42 Raw, Club Riva (her kommer meget snart et uddybende indlæg om dette) og La Esquina. Jeg har været i byen med tøserne, nydt at slappe af i Rungsted, begyndt at spise vitaminer og mineraler og generelt fået set mere til venner og veninder, nye som gamle 🙂

Skærmbillede 2015-05-10 kl. 21.31.38 Skærmbillede 2015-05-08 kl. 09.20.14Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.17.31Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.18.36Skærmbillede 2015-06-08 kl. 12.18.50

Af ting jeg stadig har til gode, er turen på Scarpetta med min mormor, få set min venindes lejlighed og få købt noget lækkert nyt træningstøj! Mon ikke jeg kan klare nogen af disse i juni måned? Nedenfor kan i læse Juni måneds Bucket List!

My Bucket List: De 10 ting jeg gerne vil i juni måned

  1. Bestå min Personlige Træner eksamen!
  2. Holde mig fra sukker, kage og slik!
  3. Cykle på racercykel til Rungsted og besøge familien!
  4. Få hevet min mormor på Scarpette! (mon det nogensinde lykkedes? haha)
  5. Bruge min gård når solen viser sig!
  6. Smile og le mere!
  7. Planlægge stor-by tur til Amsterdam! ENDELIG KOM MED GODE RÅD OG TIPS! 🙂
  8. Fejre min mors fødselsdag!
  9. Deltage i lækre events i forbindelse med min blog (mere info herom)!
  10. I Kongens Have med en lækker salat fra Fredco’s Deli!

Har i nogen gode planer for Juni måned?

Hav en dejlig mandag!

A

2 tanker omkring “En anelse forsinket Juni Bucket List!

  1. Pingback: My Monthly Bucket List: Juli | The A-WAY!

Skriv et svar

