Bikiniklar på 1,5 måned!!

Jeg har nu indgået et væddemål med min kære far! Væddemålet går på, at inden jeg rejser til Frankrig i midt juli, skal jeg tabe mig 3 kilo – på den sunde måde! 🙂 Det er en fed og sej udfordring, jeg har foran mig! Har i lyst til at være med? Hvis jeg kan – så kan I også!

Skærmbillede 2015-05-27 kl. 09.44.06

Hvordan har jeg så lige tænkt mig at gøre det? Jo det skal jeg fortælle jer – helt forsimplet og overordnet vil jeg skrue op for træningen og ned for maden! Det skal selvfølgelig ikke misforståes med, at den her periode skal leves på kedelig cardio og salatblade! Jeg vil overvejende forsøge at blive mæt i lækre grøntsager og proteiner og undgå for mange kulhydrater. Lidt grove kulhydrater skal der dog være plads til, da det er vigtigt for at have en velfungerende hjerne. I forhold til træningen vil jeg variere en masse og både inkludere styrketræning, løb, cykling og hot yoga.

Skærmbillede 2015-05-28 kl. 09.25.10

Når man vil tabe sig, er kosten en MEGET vigtig spiller! Du kan dyrke nok så meget motion, men hvis du lever af de forkerte byggesten, vil et vægttab være stort set umuligt! Kombinationen af sund kost og daglig motion er den aller bedste vej og vil give de bedste resultater, så den vej tager jeg! 🙂

 Skærmbillede 2015-05-28 kl. 09.28.03

Jeg vil løbende dele madplaner, opskifter, kosttips, træningsprogrammer, motivation m.m. Så glem ikke at check ind på siden, så i kan sikre jer, at i ikke går glip af noget! 🙂

Skærmbillede 2015-05-28 kl. 09.28.34

Er i med på at følge mig den næste tid? Skriv i kommentarfeltet om i vil være med til at kæmpe de sidste kilo af inden sommerferien! Så kan vi gøre det sammen! 🙂

Skærmbillede 2015-05-28 kl. 09.26.00

Følg mig på Bloglovin’ her!

Tak fordi i læser med!

A

En tanke omkring “Bikiniklar på 1,5 måned!!

Skriv et svar

