My Daily Update – en helt perfekt dag!

Nu syntes jeg, det er ved at være lidt tid siden, jeg har delt et My Daily Update indlæg. Jeg syntes, disse indlæg er så hyggelige og ikke kun når jeg selv skriver dem. Jeg syntes, det er fedt, når andre bloggere fortæller om deres hverdag. På den måde lærer man personen bedre at kende.

Jeg startede morgenen ud med en morgenløbetur rundt om søerne, hvorefter jeg tog op og besøgte familien i Rungsted. Her fik jeg kreeret en både flot, sund og sindssygt lækker morgenmad! Så flot og lækker, at den selvfølgelig også blev vist frem på Instagram! Morgenskålen bestod af en blanding af skyr natural og skyr med hindbær- og granatæblesmag toppet med honningristet müsli, vindruer, melon og kiwi. Mums siger jeg bare!

Skærmbillede 2015-05-13 kl. 09.13.13

Frokosten lignede meget min morgenmad. Når det er fridag, spiser jeg tit morgenmadslignende frokoster. Det er dejlig let at lave og så ELSKER jeg simpelthen bare morgenmad! Hvorfor ikke så indtage måltidet to gange på en dag, når man nu kan? 🙂 Lidt variation var der dog at finde. Dette var vaniljeskyr toppet med müsli, hasselnødder og melon. Hertil lavede jeg en perfekt Cafe Latte.

Skærmbillede 2015-05-15 kl. 09.43.35

Hen på eftermiddagen fik kaffesøsteren lyst til mere kaffe og samtidig havde jeg også brug for en lille snack til at stille sulten frem til aftensmaden. Det blev til endnu en Latte, en halv grapefrugt og hindbær, hvilket jeg for øvrigt syntes, er verdens bedst bær!

Skærmbillede 2015-05-13 kl. 09.14.50

Til aften lavede min mor den lækreste middag! Vi fik det møreste kød, grønne asparges, en virkelig god salat med avokado, feta, tomater, rødløg og andet godt fra haven. Herudover havde min mors mand lavet de bedste fyldte portobello svampe! Opskrift følger, den skal i ikke snydes for!

Skærmbillede 2015-05-15 kl. 09.34.10

For at slutte en helt fantastisk dag af fik vi Irmas flødeboller og kaffe til dessert! Er der nogen, der vil være uenige med mig, hvis jeg siger, jeg havde en helt fantastisk dag i mad?

Nu vil jeg hoppe tilbage til arbejdet, for jeg kan desværre ikke holde fri og nyde det helt fantastiske vejr i dag! Jeg håber, i vil være så søde at nyde det for mig, hvis der er nogen, der er lidt heldigere end mig og har fri.

Hav en fantastisk “sommer-dag”!

A

Skriv et svar

