My Monthly Bucket List: Maj

Så er endnu en måned fløjet forbi og det er nu blevet tid til maj måneds Bucket List! Jeg syntes, det er helt utroligt så hurtigt, som tiden går! Jeg blinker med øjet og så er der gået en uge, og så blinker jeg med det andet og så er der gået 4! 🙂 Er jeg den eneste, der har det på den måde? Man siger jo heldigvis, at tiden flyver afsted, når man har det sjovt!

Skærmbillede 2015-03-07 kl. 08.13.21

I kan læse sidste måneds Bucket List her. Jeg nåede faktisk utrolig lidt af de ting, der stod på min liste! Heldigvis er det ikke en facitliste på ting, jeg SKAL nå, men ting jeg syntes kunne være dejlige! Til gengæld nåede jeg en helt masse andet rart!

Af tingene på min liste fik jeg gået en smuk tur i Assistentens Kirkegård med en dejlig kop kaffe og flere ture (også løbeture) rundt om søerne.

Skærmbillede 2015-05-04 kl. 09.21.06

Skærmbillede 2015-05-04 kl. 09.40.59

Jeg fik også hygget og lavet hjemmespa med min veninde! Det kan klart anbefales! Det er en fantastisk måde at catche op på og samtidig slappe HELT af!

Skærmbillede 2015-05-04 kl_Fotor

Selv samme veninde var jeg på Mad & Kaffe med og spise FANTASTISK brunch. I kan læse mere om besøget her.

Skærmbillede 2015-04-29 kl. 12.10.09

I april måned var det helt store fokus på arbejde, Personlig Træner uddannelse og bloggen. Det er af samme årsag, at det har glippet lidt med min Bucket List denne måned. På den anden side har jeg været til hyggeligt Vitamin-Event hos Lahme med søde blogger-piger.

Skærmbillede 2015-05-04 kl. 09.21.48

Jeg har spist på Lêlê StreetKitchen

Skærmbillede 2015-05-04 kl_Fotor

Og jeg har også spist på Protein Baren, så det er ikke fordi, jeg har siddet på min flade og kedet mig 🙂

Skærmbillede 2015-05-04 kl_Fotor

My Bucket List: De 10 ting jeg gerne vil i maj måned

  1. Nyde at komme til Rungsted og naturen og passe hus og dyr i midten af maj 🙂
  2. I byen med mine søde veninder, det er så frygtelig lang tid siden!
  3. Spise morgenmad/brunch i byen! <– min favoritbeskæftigelse haha
  4. Besøge min veninde og se hendes nye lejlighed!
  5. Sparke røv under mit Personlige Træner forløb! Det kan i læse mere om her!
  6. Begynde at køre hårdere styrketræning end førhen!
  7. Få min mormor med på Scarpetta
  8. Begynde på at spise vitaminer og mineraler
  9. Købe nye løbe-tights!
  10. Gøre nogen spontant!

Skærmbillede 2015-04-29 kl. 09.36.31

Hvad har i af planer i skønne maj? Del endelig med mig!

A

En tanke omkring “My Monthly Bucket List: Maj

  1. Pingback: En anelse forsinket Juni Bucket List! | The A-WAY!

Skriv et svar

