Forløb hos personlig træner Josef Markussen

Skærmbillede 2015-04-29 kl. 09.30.50

Jeg var så heldig at vinde en konkurrence, hvor præmien var intet mindre end 4 uger med Josef fra Massmorph. Vi vil komme til at kigge på blandt andet kostvejledning, programlægning og træning. Det er super spændende og motiverende. Jeg satser på, at kunne se nogen forandringer på min krop efter vores forløb. Jeg er nok ikke den eneste, der gerne vil stå knivskarpt til bikinisæsonen, kunne jeg forestille mig. 🙂 Jeg har tænkt mig, at jeg vil give den maks gas igennem forløbet og se hvordan min krop vil tage imod ændringerne i min træning og kost, som Josef helt sikkert vil foreslå. Det bliver fedt og sejt, sikkert også hårdt, men jeg glæder mig til at komme i gang!

Skærmbillede 2015-04-29 kl. 09.37.26

I dag skal jeg mødes med Josef for første gang. Planen for i dag er, at vi skal kigge nærmere på målsætninger og kosten, samt lave målinger af mig så vi kan følge min krops udvikling igennem forløbet! Forhåbentlig synlige udviklinger. 🙂 Jeg skal nok fortælle meget mere om forløbet undervejs. Maj bliver en skøn måned! Den kan bare komme an!

Skærmbillede 2015-04-29 kl. 09.37.53

Nu må i have en dejlig dag i dette skønne vejr!

A

En tanke omkring “Forløb hos personlig træner Josef Markussen

  1. Pingback: My Monthly Bucket List: Maj | The A-WAY!

Skriv et svar

