Søndagsbrunching hos Mad & Kaffe på Vesterbro

Igår morges var jeg tidligt ude af døren, for at mødes med min veninde kl. 9.00 til brunch hos Mad & Kaffe på Vesterbro. Vi var faktisk også de første, der ankom i caféen. Meget hurtigt blev stedet dog fyldt med summen af liv og glade mennesker – en ægte stemning af hygge var til stede. Her ville jeg, sagtens kunne være blevet siddende til hen på eftermiddagen! Vi var lidt uheldige med vejret, da jeg kunne se et hyggeligt fortovsareal udenfor med hyggelige borde, perfekt til en solrig dag. Det må jeg have til gode, for det er bestemt ikke sidste gang, jeg har sat mine fødder hos Mad & Kaffe! 🙂 Ud over at stemningen var i top, var servicen fantastisk – kokken kom endda ind og spurgte, om hvad vi syntes om det hele!

 _DSC1301_Fotor

_DSC1287_Fotor

Jeg elsker måden, man bestiller sin mad på! Man sammensætter selv sin brunch ud fra en spiseseddel med 17 forskellige små retter, alt efter hvad man nu har lyst til. På den måde har man mulighed for selv at vælge, hvor sund brunchen skal være. Det er perfekt for en som mig, som går op i at leve sundt. Stedet har tilmed rigtig mange sunde tilbud på kortet, så det er utrolig nemt at vælge den sunde linje.  Stedet er endda også ret billigt! Du kan vælge 3 retter til 59DKK, 5 retter til 95DKK og 7 retter til 120DKK. Jeg gik med menuen med 5 retter!

_DSC1293_Fotor

_DSC1315_Fotor

_DSC1304_Fotor

Min veninde og jeg fik begge til at starte med en hjemmepresset gulerod-æble-ingefærjuice og en cappuccino på minimælk, som begge sad lige i skabet!

_DSC1314_Fotor

Til brunchen bestilte jeg 1/2 avokado m. chiliolie og mandler, skyr m. vaniljesmag, honningristet müsli og bær, 2 stk. øko-spejlæg m. purløg, rugbrød og landbrød m. øko-smør og til sidst røget laks fra Daniel Letz m. timian-rygeostemayo. Som i nok kan se på billederne skuffede det SLET ikke! Mums hvor var det hele lækkert! Min veninde og jeg var super begejstrede for stedet og vi kan klart anbefale at besøge Mad & Kaffe!

_DSC1312_Fotor

3 grunde til at besøge Mad & Kaffe:

  1. Maden og menuen er kanon lækker og så har man mulighed for selv at vælge sundhedsfaktoren! (vigtig grund for mig!!)
  2. Caféen er virkelig hyggelig og der er en super stemning!
  3. Servicen er i top!

I kan finde Mad & Kaffe på deres hjemmeside, på Facebook og på Instagram. Imens i kigger rundt, vil jeg glæde mig til at udforske deres frokostmenu, som også ser super lækker ud! 🙂

_DSC1318_Fotor

Nu må i skønne mennesker have en fortsat dejlig dag!

A

En tanke omkring “Søndagsbrunching hos Mad & Kaffe på Vesterbro

  1. Pingback: My Monthly Bucket List: Maj | The A-WAY!

Skriv et svar

