Mornings with Daddy og Feriedrømme

Okay jeg spørger bare? Hvor mange kan lokke deres far med ud på en morgenløbetur kl. 5.20?? JEG KAN!! 😀 Det blev 8,5 km. i et behageligt tempo, lidt rusten er man trods alt så tidligt om morgenen! 🙂

IMG_7529IMG_7531

Det var dejligt med selskab. Det er ikke ofte, der er nogen, der bider på, når jeg foreslår mine tidlige løbeture. Haha hvorfor mon? Selv min hund syntes, jeg er skør og snorker bare videre! Ingen kærlig morgenhilsen herfra haha!

IMG_7548

 Min far og jeg er begge morgenmennesker og vågner generelt tidligt. Denne morgen mindede mig om, når vi er på storbyferie. Der løber vi ofte tidligt om morgenen, inden byen vågner. Løb er en kanon måde at se en storby på og kan på det varmeste anbefales! Det får mig til at tænke på; hvilken storbydestination skal vi mod næste gang? Ikke at det er lige rundt om hjørnet, men det er jo ikke forbudt at drømme! 🙂 Jeg kunne godt tænke mig at opleve Paris, Rom eller Barcelona. Må indrømme at jeg i øjeblikket drømmer om Paris! 🙂 Har i ellers nogen forslag?

Skærmbillede 2015-04-21 kl. 09.03.21

I dag skal jeg allerede gå fra arbejde kl. 12.30, da jeg skal til tandlægen – så måske jeg skal ud og nyde det dejlige vejr i dag? Det kunne meget vel tænkes! Kan slet ikke vente! De siger, det bliver op til 18 grader – J E G  E L S K E R  D E T ! ! !

IMG_7543

Hav en fantastisk dag!

A

Skriv et svar

