My Daily Update.

Jeg har haft en skøn weekend med masser af oplevelser, god mad, træning og hygge! Især søndag var lige efter mit hoved!

Jeg vågnede tidligt (kl. 5.30!!!!), så havde en lang skøn morgen hjemme i lejligheden. Morgenen blev delvist brugt i sengen med en lækker kop kaffe og udarbejdelse af kostplan og træningsprogram til en sød kunde. Efter en times tid i sengen begyndte maven at rumle efter mad!! I dagens anledning blev morgenmaden Alpro’s naturel yoghurt med kokos toppet med mørke druer, müsli og kokosflager, hertil en kop te og arbejde med nye blodindlæg. 🙂 Skøn og HELT rolig morgen i min Københavnske lejlighed!

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 22.20.33

Da klokken blev 11, var det tid til en løbetur rundt om søerne. Vejret var fuldstændig fantastisk – gud hvor jeg håber det fortsætter! Indtil videre ser det lovende ud for den her uge! 🙂

IMG_7107

Da jeg kom hjem, gjorde jeg noget så morsomt som at gøre rent! Men nu står lejligheden også knivskarpt! Belønnede mig selv efterfølgende med nedenstående anretning af vandmelon, nødder og kaffe. 🙂

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 22.21.30

Aftensmaden bestod af stegte rødbeder,asparges og champignoner, tunsalat og cherry-tomater. Super simpelt og hurtigt at lave, men meget lækkert!

IMG_3740

Hav en skøn forårsdag!

A

Skriv et svar

