Taknemmelighed og glæde i hverdagen!

Skærmbillede 2015-04-15 kl. 06.24.18

Hold nu op, der er fart på for tiden! Jeg har fået nyt job i fitnesscenteret Form & Figur, bloggen går forrygende, nye samarbejder er på vej, jeg bliver stærkere og bedre hver dag i forhold til at blive Personlig Træner og jeg får mødt en hel masse søde, sjove og spændende mennesker på vejen! 🙂 Siden i torsdags har jeg stort set ikke haft et øjeblik til at sidde ned! Jeg har løbet fra det ene job til det andet, videre til Personlig Træner uddannelse, videre til personlige aftaler, tilbage på job og jeg kan blive ved! Måske en del ville syntes, det lyder stressende, men JEG ELSKER DET! Selvfølgelig kan det godt føles hårdt, men jeg er i fuld gang med at leve mit liv og gøre de ting JEG godt kan lide.

Skærmbillede 2015-04-15 kl. 06.23.40

Det er utroligt, hvad kroppen kan klare, så længe man har hjertet med i, hvad man foretager sig! Hvilket får mig til at tænke på…

Jeg bliver lidt trist, når jeg hører om personer, hvor hver dag og uge er en kamp, som bare skal overstås frem til det bliver weekend. Det at stå op om morgenen og allerede være i dårligt humør fordi jobbet er noget skidt, kæresten er en idiot, du når ikke at træne eller noget helt fjerde. Hvis man ikke er glad i den situation, man er i, må man gøre en aktiv indsats for at ændre den situation! Man har selv sat sig i den situation, så man kan også komme ud af den igen! Jeg syntes ikke, man skal stille sig tilfreds med ikke at være glad og taknemmelig for sit liv HVER DAG! Hvorfor skulle man dog det? 🙂 Det er dit liv og du skal ikke lade dit humør styre af ting, du ikke har indflydelse på. Hvis du har mulighed for at ændre på tingene, gør det, men ellers fokuser på de positive ting der sker i din hverdag og ikke de negative!

387552_2810600859218_144944048_n

Lige for tiden rykker mit liv virkelig på sig og jeg får virkelig mange positive oplevelser og inputs med i bagagen hver dag. Jeg føler mig super priviligeret og er så taknemmelig for alle de små og store ting, der sker i mit liv. Når jeg tænker over det, gør jeg også en stor indsats for at have det sådan! Jeg tænker positivt og tager imod de muligheder og oplevelser, der kommer til mig og hvis ikke de kommer af sig selv, opsøger jeg selv mulighederne. Jeg sidder ikke og venter! Jeg tror måske også, det er derfor alle de gode ting kommer til mig nu. Taknemmelighed og positivitet kommer altid tilbage til dig selv. Når man er taknemmelig og positiv, bliver man også mere taknemmelig og positiv overfor andre. Det udvikler positive energier omkring dig, og dem får du lige tilbage. 🙂

Jeg ønsker jer en fantastisk dag!

A

Skriv et svar

