Sundhed på Instagram – Dem følger jeg!

Der er uendelig mange flotte, smukke, lækre, fristende og gode billeder og profiler på Instagram. Udover at billederne er super flotte, finder jeg også en masse inspiration på Instagram, især i de mange sundheds-, kost-, og motionsprofiler. Sunde retter (især flot morgenmad), træning i lækre omgivelser, nyt træningstøj, nye øvelser og sunde spisesteder er kun et lille udsnit af det, der bliver postet på instagram.

Nedenfor kan i se hvilke profiler jeg især finder inspiration i for tiden! 🙂

MARIE LOUISE CRAMER

En profil fyldt med lækker og sund mad, træning og mere til. Marie Louise har også bloggen http://marielouisecramer.dk/kontakt/, som også er virkelig god, hvis nogen skulle være interesserede 🙂

Skærmbillede 2015-04-11 kl. 07.05.01

CAROLINE ABEL

Caroline er altid god til at inspirere til træning, lækkert træningstøj og sund mad!

Skærmbillede 2015-04-11 kl. 07.09.46

CECILIE LANGE

Cecilie kører hårdt på med træning og kommer med masser inspiration til nye øvelser! Cecilie styrer blandt andet også bloggen http://cecilielange.dk, som bestemt er et kig værd!

Skærmbillede 2015-04-11 kl. 07.12.25

ANNA WARRINGTON

Anna er super god til at komme med ideer til at leve sundt, OGSÅ hvis man er på SU!! Herudover har hun bloggen http://annawarrington.dk, hvor hun belyser rigtig gode problematikker. Meget lærerig og inspirerende blog!

Skærmbillede 2015-04-11 kl. 07.16.18

BY JOHNA

Byjohna er en af de sidst tilføjede Instagramprofiler, jeg er begyndt at følge. Hun er virkelig hyggelig og sej at følge! Hendes profil er en god blanding af positivitet, træning og sund kost! 🙂 Følg hende også på hendes blog http://www.byjohna.dk.

Skærmbillede 2015-04-11 kl. 07.20.25

Jeg følger selvfølgelig en masse flere på Instagram, men ovennævnte er dem, jeg i øjeblikket finder mest inspiration i og bruger i min hverdag. Jeg håber, også i vil finde inspiration i dem! 🙂 Men det er jeg næsten sikker på!

Jeg håber i får en skøn lørdag!

A

6 tanker omkring “Sundhed på Instagram – Dem følger jeg!

Skriv et svar

