Nyt Job & Nye Udfordringer

Skærmbillede 2015-04-09 kl. 09.20.40

Jeg er pt en meget glad pige! Jeg har fået job i fitnesscenteret Form & Figur. Sidste uge var jeg til samtale og igår blev det bekræftet, at stillingen gik til mig! 😀 JEG STARTER ALLEREDE I EFTERMIDDAG!!!!!! 🙂 🙂 🙂

IMG_0475

Det hele er gået virkelig hurtigt, og de vil gerne have mig oplært i en fart, hvilket passer mig så fint! 🙂 Jeg er så glad for, at jeg skal arbejde i Form & Figur. Jeg har de sidste mange år trænet der selv, da jeg er opvokset i området, og har været mere end tilfreds! Servicen er i top, menneskene er virkelig søde, der er altid rent og maskinerne er nye og gode! Nu glæder jeg mig til at stå bag disken og kunne give denne oplevelse videre til nuværende og nye medlemmer i centeret!

Jeg er så priviligeret, at jeg kan bibeholde mit nuværende job og stadig arbejde i Form & Figur. Det bliver hårdt med to jobs, Personlig Træner uddannelse og bloggen på samme tid, men jeg er sikker på, jeg nok skal klare det. Jeg er klar til at tage udfordringen op! Jeg ønsker, at bloggen bliver ved med at vokse, så jeg kan fortsætte med at motivere, inspirere og hjælpe flere og flere til en sundere hverdag, jeg ønsker at blive en super god Personlig Træner og jeg ønsker at være glad hele vejen igennem. Jeg brænder for sundhed, træning og livsglæde, så jeg vil klemme ballerne sammen og arbejde for at nå disse mål! 🙂

Skærmbillede 2015-04-09 kl. 09.25.54

Wish me luck later! 🙂

A

Skriv et svar

