Springfyldt med energi og positivitet!

Har det ikke været en skøn påske? Jeg har i hverfald nydt min til fulde! Min påske blev tilbragt i Rungsted, hvor jeg passede min mors hund og hus. Det er her, jeg er opvokset, så det er altid hyggeligt at være tilbage i trygge og vante rammer. Jeg fik trænet en masse i yndlingscenteret Form & Figur, spist lækker mad, var sammen med familie og venner og fik mest muligt ud af det gode vejr med dejlige gåture og kaffe i solen! 🙂

I dag er første dag tilbage på arbejde efter påske! Jeg er springfyldt med energi og godt humør. Jeg har tænkt mig at sprede denne positivitet til mine omgivelser! Hvis bare jeg smitte en til at få en bedre dag, vil det være fantastisk! Jeg nyder, at kunne påvirke andre til at komme i bedre humør ved selv at være glad! Det er vigtigt at huske at nyde hver eneste dag, for man ved ikke hvor mange, der er tilbage. Ligesom Nik og Jay synger, som er nok så sandt! Det gælder om at få mest ud af den tid, vi har! 🙂

 “En dag tilbage – Lev mens du gør det – Elsk mens du tør det!”

IMG_7389

Hav en fantastisk dag skønne læsere!

A

Skriv et svar

