My Monthly Bucket List: April

Skærmbillede 2015-03-07 kl. 08.13.21

Nu er det igen blevet tid til My Monthly Bucket List April!! Ny måned, ny ønskeliste.

IMG_7110is

IMG_6996

Først vil jeg kort fortælle, hvordan jeg klarede marts måned, som i kan læse mere om her. Jeg nåede rigtig mange af tingene på min liste! 🙂 Kom ikke forbi Urtehuset eller biografen, så dem har jeg til gode i april måned. Marts måned var en fantastisk måned på trods af, jeg ikke nåede alt på listen! Med rejse til Miami, fødselsdag med søde piger og løbetur i Frederiksberg Have. Meget tilfreds pige! 🙂

IMG_7147

Nu må vi se, om april kan blive lige så forrygende! Nedenunder finder du denne måneds Bucket List.

My Bucket List: De 10 ting jeg gerne vil i april måned

  1. Igen se Teorien Om Alting. Den film MÅ og SKAL jeg bare have set!
  2. Jeg satser stærkt på at solen er lidt mere gavmild med sine stråler i april måned! Jeg håber i hvert fald stærkt på at få gået en lang tur omkring søerne i solen med en lækker kaffe to-go.
  3. Lave hjemme-spa med min søde veninde. Jaa – det er allerede planlagt og glæder mig sådan til en rigtig pige-hygge-aften!
  4. Tage på café og spise morgenmad, gerne tidligt en lørdag eller søndag morgen. Elsker at mærke byen vågne!
  5. Få ordnet det sidste i min lejlighed så den bare står knivskarpt.
  6. Endelig få spist på Scarpetta. Restauranten ligger stort set lige overfor min lejlighed! 🙂
  7. Holde et sammenskudsgilde med søde venner og veninder.
  8. Have en lørdag eller søndag morgen/formiddag med en god bog, en god kaffe og ingen deadlines.
  9. Få set de veninder jeg har haft aftaler med i 100 år! Nu har vi snakket om det så længe, så nu skal der gøres noget ved al den snak!
  10. Sidst men ikke mindst glæder jeg mig til at blive endnu klogere i forhold til min Personlig Træner uddannelse hos Well-come Fitness.

Skærmbillede 2015-04-04 kl. 07.20.07

Hvad har i af planer og ønsker for april måned?

God påske!

A

En tanke omkring “My Monthly Bucket List: April

  1. Pingback: My Monthly Bucket List: Maj | The A-WAY!

Skriv et svar

