My daily update!

Det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har delt, hvordan min dag så ud med jer. I får her en forsinket daily update! Denne dag er fra i lørdags. Jeg er i øjeblikket på påskeferie i Rungsted for at passe min hund. Jeg elsker at være i Rungsted, her er så frodigt, min familie er omkring mig og jeg kender alle de gode løbeture! Jeg startede også lørdagen ud med en tidlig og skøn 8,5 kilometers løbetur med min far.

Skærmbillede 2015-03-30 kl. 15.19.54

Løbeturen startede hos min mor og sluttede hos min far, hvor jeg lavede morgenmad til os. Jeg serverede yoghurt med mysli og kiwi, frisk pomelo og lækker cappuccino. Det var helt perfekt. 🙂

IMG_1891-1_Fotor

Ovenpå en hyggelig morgen i godt selskab tog jeg hjem til hunden igen. Efter et varmt bad fik jeg sat mig godt til rette i den varme stol, fremskaffet lidt sunde snacks og en god kaffe og så var jeg ellers klar til at slappe af og læse fitnessmagasiner og se serier til den store guldmedalje. I øjeblikket er det serien Rita, der bliver set på Netflix – den er fantastisk!

IMG_7254

Hen ad eftermiddagen blev jeg igen en smule sulten og jeg lavede en lækker skål skyr blandet med acai-pulver fra acaiacai, toppet med mysli og jordbær og til drak jeg en acai-appelsinjuice, igen fra acaiacai. http://acaiacai.dk

IMG_7258_Fotor

Aftenen var jeg så heldig at tilbringe sammen med min super søde veninde, som er på besøg fra Odense. Vi var på Club Riva på Rungsted havn og spise; http://clubriva.dk.  Vi bestilte begge ceasar salat og mmmh den er god, kan klart anbefales! Vi delte også en omgang pommesfritter med bearnaisesovs. Helt helligt skal det heller ikke være 🙂 Super hyggelig restaurant, god stemning og fantastisk mad!

IMG_7264

Nu er der ikke meget mere at fortælle, end at jeg smuttede hjem i seng, med et glad hjerte og en tilfreds mave. Denne lørdag er absolut værd at gemme på, hvorfor jeg også ville dele den med jer! 🙂

Tusind tak fordi i læser med!

A

Husk det er imorgen, vinderen af Superfruit konkurrencen trækkes! I kan stadig nå at deltage her: https://theawayblog.wordpress.com/2015/03/24/superfruit-og-en-laekker-konkurrence/

Skriv et svar

