Postkort fra Miami – PART II

Her kommer sidste del af mine billeder fra Miami. Jeg sidder lige nu og drømmer mig tilbage til sol og varme, mens jeg kigger ud på det våde danske forårsvejr! Ikke just inspirerende, men det giver alligevel anledning til en rigtig hyggedag! Jeg håber, at billederne  kan bringe jer i lidt sommerhumør 🙂 Forhåbentlig varer det ikke længe, før vi får forår og sommer at mærke i Danmark – jeg krydser fingre 🙂

God søndag til alle! 🙂

DSC_9906_FotorDSC_9958

IMG_7062DSC_9888

IMG_7077me

DSC_9905 IMG_7034

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

