THE Best Sports Bras – Victoria’s Secret!

Det er utrolig vigtigt ikke, at undervurdere vigtigheden af en god sports-BH! Dette er der desværre flere kvinder, som gør. Af samme grund sætter jeg nu lidt fokus på dette. 🙂
Skærmbillede 2015-03-25 kl. 14.22.54

Ved at passe godt på sine to meloner og sikrer, at de er spændt ordentligt fast, reducerer man risikoen for “slappe” bryster senere i livet. Grunden til at man kan få de her “slappe” bryster er, at under træning kan de bevæge sig både op, ned og til siderne. Denne bevægelse sætter et højt tryk på brystpartiet, hvilket er meget hårdt for brysthuden. Den rigtige sports-BH kan reducere dette tryk med op til 73%!!

Jeg er utrolig glad for Victoria’s Secret’s sports-BH’er! De er i et åndbart og elastisk materiale, har en fantastisk pasform, giver en god support, farverne og mønstrene er super og så har de nogle kanon pæne modeller (altså BH-modeller… 🙂  Ikke at pigerne ikke er lækre, for det er de helt bestemt 🙂 )! Billederne i indlægget er vores egen super lækre Victoria’s Secret Angel Josephine Skriver.
Skærmbillede 2015-03-25 kl. 14.23.12
Nedenfor kan i se mine favoritter fra deres nuværende kollektion.

Best Sportsbra's - Victoria's Secret!

Man kan desværre ikke købe Victoria’s Secret BH’erne i Danmark endnu, men de kan bestilles hjem fra deres hjemmeside. https://www.victoriassecret.com
Tak fordi i læser med!
A
2 tanker omkring “THE Best Sports Bras – Victoria’s Secret!

    • Hej Bettina 🙂
      Jeg syntes de er meget normale i størrelsen. De fleste af deres sports-bh’er følger de almindelige amerikanske Bh størrelser. Jeg bruger fx 75B og i VS bruger jeg 34B 🙂 Inde på deres hjemmeside, når man er inde på selve bh’en kan man se på size and fit og se bra size conversions 🙂 Jeg håber, jeg fik svaret ordentlig på dit spørgsmål! 🙂
      Og tusind tak for de søde ord! Det sætter jeg virkelig pris på at du syntes!
      God pinse til dig også – knus Amanda

      Like

Skriv et svar

