Postkort fra M.I.A.M.I. part one

Jeg er netop landet i min dejlige blå sofa efter en lang hjemrejse fra USA. Det har været en helt fantastisk og tiltrængt ferie. Jeg havde virkelig brug for at koble af og slappe helt af. Nu er jeg så klar til at indtage det danske forår, og så med en lækker sommer-tan 🙂 Jeg sidder nu og kigger billederne igennem fra turen og der er en hel del lækre billeder, i bestemt ikke skal snydes for. Her er første del af billederne fra Miami! Enjoy! 🙂

palmerIMG_7018

is

DSC_9851_Fotor DSC_9810_Fotor DSC_9904_Fotor

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

