Last day in Paradise!

Så nåede jeg til turens sidste feriedag! Jeg har haft en fantastisk ferie – Miami er og bliver min yndlings feriedestination! Her er både strand, shopping, træning, sol og god mad – alt hvad man kunne drømme om. En smule sørgmodigt at skulle hjem herfra, men det skal også blive godt at komme til Danmark og de faste rutiner igen. Dem er jeg så glade for 🙂

Her til morgen har jeg været nede og træne for sidste gang, så jeg gav den en ekstra skalle! Det blev til en god omgang på crosstraineren. Overvej lige den udsigt jeg har trænet til hver morgen!! Det er helt urealistisk – det vil jeg komme til at savne.

Nu vil jeg spise en skøn morgenmad med god samvittighed og slikke den sidste sol inden hjemrejsen i aften!

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

