Joe & The Juice – nu også med salat!!!

Skærmbillede 2015-03-18 kl. 13.54.26

Da vi lørdag rejste fra Københavns Lufthavn mod Miami, skulle familien traditionen tro forbi Joe & The Juice og have frokost inden afrejse. Jeg blev virkelig begejstret, da jeg opdagede, at de havde fået salat – eller “ikke salat” som de kalder det :). Flere og flere to-go steder får nu sundere alternativer – healthy food fast som jeg elsker at sige! Ikke at Jeg er rigtig glad for at Joe & The Juice er hoppet med på denne bølge, da jeg virkelig er fan af deres caféer, deres stemning og konceptet med juicer, sandwich og nu lækre salater.

Skærmbillede 2015-03-18 kl. 13.41.23

Jeg besluttede mig for at tage kyllingeversionen og den kan helt klart anbefales! Blandingen af hvidkål, æble, granatæble og mandler er fantastisk. Kyllingen var der ikke sparet på og den var lækkert stegt og krydret. Jeg ved godt, hvad jeg skal have fra nu af, når jeg besøger Joe & The Juice! Når jeg kommer hjem fra Miami, skal jeg bestemt eksperimentere med at lave denne salat derhjemme. Til salaten fik jeg en Prince of Green med ingefær, favoritten over dem alle!!

IMG_7004

God appetit og tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

