Mornings in Miami!

Miami er så fantastisk og jeg nyder det virkelig til fulde. 🙂 Solen skinner fra en skyfri himmel hver dag, man kan være i bikini dagen lang og så er her de fedeste træningsfaciliteter – en helt perfekt kombination! Jeg har indtil videre trænet hver dag, mens vi har været her. Nu må vi se, om jeg kan holde den gode stime resten af ferien.

FullSizeRender

På grund af jetlag vågner jeg super tidligt om morgenen og er helt frisk. Jeg bruger mine morgener, før alle i lejligheden vågner, til at smutte ned i det super fede fitness, der tilhører, den lejlighed vi bor i. Maskinerne er i kanon kvalitet – der er ikke en finger at sætte på faciliteterne. Min træning består af 40 minutters cardio og herefter 30-50 minutters styrketræning, i alt omkring 1 t. og 10-30 min.

FullSizeRender FullSizeRender

Når mit træningspas er færdigt, passer det med, at jeg kan gå ud og se den mest fantastiske solopgang! Jeg elsker mine morgener herovre!

IMG_7023

Sommerhilsner fra Miami! 🙂

A

Skriv et svar

