Smoothie TIME med OBH Nordica!

Jeg har fået indkøbt mig en super smart Smoothie Twister Blender fra OBH Nordica. Det der gør den her blender forskellig fra andre blendere, er at man blender i selve den flaske, du kan tage med videre! Du kan simpelthen tage en af de to flasker, som medfølger, og sætte direkte til blenderen. Når smoothien er færdigblendet, kan man tage flasken med on the go eller bare nyde den med det samme. Jeg er helt vild med den funktion! Det er helt perfekt, når man som jeg bor alene, for så kan man lave en enkelt portion uden den helt store rengøring, der normalt følger ved at bruge en normal blender.

 IMG_7001

Jeg kan godt se, at det muligvis ikke vil fungere, hvis man skal lave en stor portion til flere personer. Her vil man skulle lave smoothien af flere omgange. Hvis man kun er en eller to personer, er den helt ideel.

Frækkerten var på tilbud i Kop & Kande til 299,-, hvor der endda medfulgte en bog med 100 juice- og smoothieopskrifter. Jeg kan kun anbefale, at man skynder sig ned og køber en mens tilbuddet stadig gælder! 🙂

IMG_7002

Jeg glæder mig sådan til at komme i gang med at blende lækkerier! Jeg har allerede favoritter fra bogen, jeg helt sikkert snart skal lave. Opskrifterne er super enkle og fulde af god frugt. Alt skal bare mikses og blendes til en skøn sommerdrik, eller hvornår man skulle få lyst til en forfriskning. Nedenfor får du opskrifterne på favoritterne fra bogen.

Græshoppe:

IMG_7005

  • 1 kiwi
  • 1 håndfuld kernefri grønne vindruer
  • ½ grøn melon
  • 3 grønne æbler

Fatburner:

IMG_7006

  • 1 grapefrugt
  • 1 melon
  • 1 håndfuld hindbær

Tukan:

IMG_7007

  • 2 håndfulde jordbær
  • ½ ananas
  • 1 ¼ dl kokosmælk

Rød Kiwi:

IMG_7008

  • 3 kiwi
  • 1 håndfuld jordbær
  • 1 håndfuld kernefri druer

God fornøjelse med opskrifterne!

A

Skriv et svar

