Resultater fra Dukan Diæten!!

Så gik de 5 dage på Dukan Diæten! Lige inden jeg rejser afsted til varmere vinde, vil jeg dele resultaterne fra min uge på Dukan kuren med jer, som flere af jer har efterspurgt. Jeg vil kort fortælle, hvordan kuren har påvirket min krop, min motivation og mit energiniveau.

IMG_4811

Jeg må være ærlig og fortælle, at det ikke har været nogen dans på røde roser kun at spise proteiner. Det bliver alt for ensformigt for mig! Jeg mangler mine grøntsager og min frugt! Jeg har dog på ingen måde følt sult, da det jo lige netop, er tilladt, at spise lige så meget protein og lette mejeriprodukter, man føler for. Under kuren følte jeg derudover stor træthed i kroppen. Jeg sov kl. 21.30 og bare det at cykle på arbejde og gå på trapper var hårdt! Mit energiniveau lå langt under det normale. Jeg var adskillige gange ved at give op, men jeg har en vilje af stål og bed tænderne sammen! 🙂

Resultaterne var desværre mindre end forventet, ud fra hvad der fortælles om Dukan Kurens angrebsfase. Men som Christian Bitz siger, er alle mennesker forskellige, vi har forskellige fysiologiske behov. Det vil sige, at der ikke en én måde at spise på, der virker for alle. For eksempel benytter min fars kæreste sig af denne kur, hvor den virker præcis som beskrevet af Hr. Dukan, på samme måde som den også har fungeret for tusindvis af af andre personer verden over. Hun mærker desuden hverken træthed eller andre gener fra kuren. Jeg skal, ikke kunne afgøre, om den vil virke for dig. Som beskrevet ovenfor kan den sagtens virke for dig, selvom den ikke virkede optimalt for mig! 🙂

Skærmbillede 2015-03-13 kl. 23.29.24

Nu vil jeg rejse afsted og nyde min ferie!! Jeg vil dog ikke glemme jer, mens jeg er væk – i slipper ikke for mig 🙂

Ønsk mig en sikker rejse!

A

Skriv et svar

