What a morning!

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 22.18.55

Jeg startede morgenen ud på den bedst tænkelige måde! Inden arbejde nåede jeg et fantastisk smukt morgenløb ude omkring Kastellet, Den Lille Havfrue og Marmorkirken! For mig findes der ikke noget bedre end at få taget mig sammen og komme ud og røre mig fra morgenstunden! Jeg har det fantastisk bagefter og er fuld af energi og gå på mod! Det gør bestemt heller ikke noget, at vejret viser sig fra sin gode side, som det gjorde i dag! 🙂 Jeg er også helt godt tilfreds med min tid, som i kan se nedenfor! Kunne måske godt have presset citronen en lille smule, men man behøver ikke at være lige hurtig altid! 🙂

FullSizeRender-3 FullSizeRender-2

Det jeg elsker ved, at løbe om morgenen er, at mærke følelsen af, at byen vågner. Løbeturen starter helt musestille og lidt efter lidt kan man fornemme, hvordan byen begynder at vågne og summe af liv.

Skærmbillede 2015-03-12 kl. 09.19.56

Hvordan har i det med at træne om morgenen? Og skulle der være nogen af jer der har trænet denne morgen eller venter i til senere? Lad mig endelig vide! 🙂

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

