Dukan Diæten – en dag i angrebsfasen

Skærmbillede 2015-03-11 kl. 10.10.44

Morgenmad:

FullSizeRender

Min morgenmad bestod af en blanding af skyr med pære&banan-smag og 0,1% vaniljeyoghurt blandet med 1,5 spsk. klid og kanel. Kanelet er en rigtig god ekstra feature, der giver ekstra smag. Hertil drak jeg vand og en skøn Cafe Latte på minimælk. Min morgenkaffe drikker jeg som jeg normalt gør med mere mælk, mens resten af dagens kaffe bliver drukket næsten sort.

Frokost:

IMG_6956

Til frokost fik jeg 2 stk. kyllingefilet krydret med hvidløgspeber og et spejleæg. Det ser ikke ud af meget, men det smager skønt og så mætter det i 100 år! Det er det dejlige ved Dukan Diæten, man må spise til man er mæt. Der er ikke noget med, at man skal sulte sig.

Aftensmad:

IMG_6957

Aftensmåltidet var en dåse torskerogn skåret ud, stegt på panden og toppet med 2 spejleæg. Virkelig en god kombination! Jeg blev dog ikke helt mæt af dette og hapsede en lille kyllingefilet, jeg havde på køl efterfølgende.

Snacks:

Skærmbillede 2015-03-11 kl. 09.49.36

Mine mellemmåltider og snacks i løbet af dagen har bestået af Cheasy 0,1% vanilje yoghurt. Det afhænger lidt af min sult, men på en sulten dag tager jeg en yoghurt mellem morgenmad og frokost og en inden sengetid. Den inden sengetid blandes med en smule skyr natural.

Hvis jeg herudover bliver sulten, snacker jeg kylling, som jeg har stegt på forhånd og har opbevaret i køleskabet.

Drikke:

Skærmbillede 2015-03-11 kl. 10.02.46

I løbet af dagen får jeg drukket MASSER af vand, 3-4 kopper kaffe og te og hvis jeg har det Cola Zero.

Skriv et svar

