Getting ready for Miami Beach!

Inden længe rejser jeg mod skønne, skønne Miami. Allerede på lørdag sidder jeg i et fly på vej mod USA!! TRO MIG – JEG KAN SLET IKKE VENTE!! Sol, varme, træning og lækker mad lyder bestemt ikke tosset i mine ører! Nedenstående billede er fra sidste år, hvor jeg også var afsted. Jeg krydser fingre for lignende vejr denne gang 😀

IMG_4123

Skærmbillede 2015-03-08 kl. 21.27.16

Jeg vil selvfølgelig gerne stå knivskarpt, når jeg kommer spankulerende ned ad Miami Beach! Derfor går jeg de næste 5 dage på Dukan Diætens angrebsfase. Til dem af jer der ikke kender Dukan Diæten, kan jeg fortælle, at det er en proteinkur, hvor man i angrebsfasen udelukkende spiser proteiner og lette mejeriprodukter. Imorgen vil der komme et uddybende indlæg omkring Dukan Diæten. Jeg er spændt på at se, hvordan min krop reagerer på kuren. I løbet af ugen vil jeg holde jer opdaterede på hvordan det går her på bloggen – så stay in touch!

Skærmbillede 2015-03-08 kl. 21.22.33

Læs med imorgen og find ud af hvad kuren går ud på!

God aften!

A

Skriv et svar

