Min månedlige Bucket List

Skærmbillede 2015-03-07 kl. 08.13.21

Jeg vil begynde at skrive denne update 1 gang om måneden. Jeg skriver denne for at have noget at glæde mig til og se frem til. At sætte sig ned og finde ud af hvad man rigtig godt kunne tænke sig at lave eller gøre, er faktisk en større udfordring end jeg først troede! 10 ting er ret meget, fandt jeg frem til! Jeg syntes, det er en super god øvelse for alle, fordi man kommer til at tænke over livet og hvilke ting, der er vigtige for en. Jeg syntes, det er en hyggelig måde at planlægge på. Det skal siges, at det på ingen måde er en facitliste over ting jeg SKAL have gjort, men derimod ting der forsøder min hverdag og som jeg kan glæde mig til. Det er ikke en liste, jeg skal stresse over eller som skal give mig dårlig samvittighed, hvis ikke jeg når det hele før måneden er omme! 🙂

Skærmbillede 2015-03-07 kl. 08.19.03

Min Bucket List kan både indeholde store og små ting, steder jeg gerne vil se eller opleve, opskrifter jeg gerne vil lave, begivenheder jeg skal til og meget mere! Jeg håber, i syntes, det er en fin ide og at i vil lade jer inspirere. I må meget gerne kommentere og tilføje til listen hvad i gerne vil lave i marts! Det kan være, jeg kan få nogen gode ideer fra jer!

My Bucket List: De 10 ting jeg gerne vil i marts måned

  1. Holde fødselsdag for mine dejlige veninder.
  2. Finde en ny sofa til min stue.
  3. Få søgt ind på uddannelsen Ernæring og Sundhed.
  4. Spise masser af Frozen Yoghurt mens jeg er i Miami (jeg rejser til Miami d. 14 marts!!! KAN SLET IKKE VENTE!!).
  5. Nyde at foråret nærmer sig med at gå en lang tur rundt om søerne i solen med en dejlig kaffe to-go.
  6. Spise morgenmad på Urtehuset på Frederiksberg.
  7. Løbe en tur i Frederiksberg Have.
  8. Se Teorien Om Alting i biografen.
  9. Lave hjemme-spa med min søde veninde.
  10. Cykle til Papirøen og opleve Copenhagen Street Food.

IMG_0475

Jeg GLÆDER mig til at høre jeres inputs og hvad I ønsker at lave i marts måned!

A

3 tanker omkring “Min månedlige Bucket List

  1. Pingback: My Monthly Bucket List: April | The A-WAY!

Skriv et svar

