The Daily Update! Syg, men sund!

I går var ikke nogen særlig produktiv dag i forhold til motion for mit vedkommende. Intentionen var, at jeg ville træne efter arbejde, men da jeg vågnede om morgenen, var min krop helt færdig – jeg havde det, som om jeg var blevet kørt over af et tog. Jeg besluttede, at jeg ville lytte til min krop. I stedet tog jeg hjem efter arbejde og slappede af på sofaen. Det var lige det, min krop havde brug for. Man skal huske at lytte til sin krop, når den siger fra og det gjorde min igår.

Dagens motion var grundet ovenstående minimal. Jeg cyklede til og fra arbejde, i alt 40 minutter.

Dagens kost:

FullSizeRender-5FullSizeRender-6

Morgenmaden var ikke den største, men godt smagte den. Den bestod af en Yoggi yoghurt med mysli-drys, samt en Cafe Latte. Frem til frokost fik jeg drukket en masse vand og endnu en kaffe.

På mit arbejde får vi leveret frokost fra Stærfeldts Gastronomi hver dag. Menuen stod på boller i karry med ris og lækre salater. Jeg valgte at spise boller i karry med salat til, i stedet for ris. På denne måde bliver kulhydratindtaget og kalorieindtaget mindsket. Jeg har ligeledes en tendens til at blive oppustet, hvis jeg får disse hvide kulhydrater, hvilket også undgås.

FullSizeRender-7

Afslapningstiden på sofaen efter arbejde blev nydt sammen med en kop frugt te og et halvt æble skåret ud i lækre stænger. Alt smager bare bedre, når man bruger tid på at få det til at se godt ud!

FullSizeRender-8

Middagen stod på kylling med grøntsager i karrysauce. Grøntsagerne bestod af bønner, blomkål og porrer. Et godt tip er at skifte kulhydraterne, som pasta, ris og kartofler, ud med grøntsager. På den måde bliver retten mere kalorielet.

Hav en fortsat dejlig dag!

A

Skriv et svar

