Happy birthday to me!

I går fyldte jeg 21 år! Hold da ferie en gammel kone! 😀 Nu er der ikke noget jeg ikke må. Jeg må køre bil, gå på club og drikke i USA! Det er da for vildt! 😀

Skærmbillede 2015-03-02 kl. 09.26.44

Jeg elsker at have fødselsdag. Det er den bedste dag på hele året! 🙂 Alle skal være søde ved mig, jeg er omringet af personer, der holder af mig og jeg får gaver – what’s not to like?

My Fantastic Birthday:

IMG_6864 IMG_6861

Jeg startede dagen ud med lækker morgenmad og kaffe med min søde veninde Charlotte på Original Coffee. Deres morgenkomplet er så lækker! Du får to æg, rugbrød, ost, syltetøj og en god yoghurt med drys og bær. Alt til kun 49 kr!!! Kan klart anbefales!

På vej hjem til familien i Rungsted stoppede jeg i Hellerup for at drikke se min fars kæreste og drikke en kaffe på Baresso. Hvor heldig har man lov at være, at min fars kæreste også er blevet en af mine gode veninder?

IMG_6867

Herefter gik turen til Rungsted op til min mor og familien! De havde glædet sig til, at jeg kom 😀 Her hyggede vi ved gaverne, spiste lækkerier og snakkede derudaf! En dejlig afslappet måde, at fejre sin dag på!

Til aften kom resten af min mors side af familien. Det var skønt at være familien samlet! Forretten stod på nachos med guacamole. Til hovedret fik vi en af mine livretter! Svinemørbrad med ris, svampesovs og ærter i hvidløgs creme fraiche – top lækkert! Til dessert blev der serveret flødeboller fra Irma og lækker chokolade – my favorite!

Når jeg har fødselsdag, slapper jeg bare helt af! Jeg fik hverken trænet og havde en full-on cheat day. Hvis ikke man skal have det på sin fødselsdag, så ved jeg ikke, hvornår man skal!

Jeg håber i har haft en skøn weekend og er friske og oplagte til ugen!

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

