MY FIRST DAILY UPDATE!!

I bliver nu introduceret til min allerførste “Daily Update”! I disse indlæg vil jeg skrive om, hvilken træning jeg har foretaget i løbet af dagen, hvilken kost jeg har indtaget, samt hvordan mit humør og motivationsniveau har været. Jeg håber, i vil finde inspiration og tips til egen træning og kost herigennem!

Dagens træning:

Jeg startede dagen ud med at blive tæsket igennem i fitnesscentret Form & Figur i Hørsholm. Jeg var til Fitboxing hos Rolf og det kan klart anbefales! Vi kørte cirkeltræning med blandt andet squat, boksning, arm-træning m.m. Hele kroppen blev banket igennem – super fed træning til jer, der gerne vil føle i lever!

Dagens kost:

 FullSizeRender-3

Morgenmaden stod på et lækkert glas med chia-grød og bananmos toppet med friske frugter og bær. Hertil drak jeg en super lækker og ny te fra Føtex. Teen hedder Lime, Chamomile & Rosehip og er fra mærket Hari Tea.

FullSizeRender

Jeg spiste sen morgenmad, hvorfor jeg ikke var så sulten i løbet af dagen. I dag blev frokosten derfor udskiftet med en dejlig let smoothie lavet af min søde søster. Opskrift følger.

FullSizeRender-4

Inden aftensmaden røg der lidt lækker Spansk spegepølse ned – UPS! Men det er jo weekend, prøver jeg at sige til mig selv! Til aften lavede jeg et miks af frosne grøntsager og kylling i en let krydret sauce lavet af light kokosmælk, rød curry paste og chili. Meget delikat, super nemt og lynhurtigt at lave! Grøntsagerne tøs først op og kyllingen steges. Herefter blandes alle ingredienser på en og samme pande og steges ind.

Udover ovenstående har jeg fået drukket en del kaffe! I LOVE MY COFFEE! 😀

Hav en skøn aften!

A

Skriv et svar

