Så blev det fredag!

IMG_5362

Så blev det fredag! Weekenden er lige rundt om hjørnet! Vejret er skønt! Foråret er på vej! Fuglene synger!

Der er absolut ingen grund til ikke at smile over hele femøren!

Jeg vil starte med at takke for jeres store interesse for min blog The A-Way! Det betyder ufattelig meget for mig, at i syntes om det jeg skriver og laver. Jeg startede bloggen for min egen skyld, men helt bestemt også for jeres skyld! Som beskrevet i indlægget “Personen bag The A-Way!” ( https://theawayblog.wordpress.com/2015/02/17/personen-bag-the-a-way/ ) er mit mål, at jeg i fremtiden vil påvirke og hjælpe andre til at få en sundere og mere aktiv hverdag. Jeg føler, at jeg igennem bloggen allerede nu har mulighed for at gøre en forskel og det har jeg tænkt mig at fortsætte med!

IMG_1708Skærmbillede 2015-02-27 kl. 10.46.27

Jeg lægger utrolig meget tid og sjæl i denne blog, hvorfor jeg også bliver så glad og stolt, når i følger min blog og når i deler, liker og kommenterer på mine indlæg. Jeg har nu været i gang med bloggen i små 2 uger og i har hjulpet mig til at få over 100 følgere og over 1.000 visitors. Hvis jeg skal sige det selv, så er jeg pavestolt! Jeg ville ikke kunne have gjort det uden jer! I har været med fra starten og jeg håber, i vil fortsætte med at følge min rejse til at blive en af Danmarks største sundhedspersoner. På samme måde som jeg opnåede mit mål om at blive Danmarks bedste tennisspiller, vil jeg også opnå at blive en af Danmarks største sundhedspersoner. Jeg har dog stadig brug for jeres hjælp til at nå hertil! Vejen hertil vil ikke være let, men den vil være sjov og den vil være det værd!

Skærmbillede 2015-02-27 kl. 10.56.23

The A - WAY!

Eller via e-mail her: https://theawayblog.wordpress.com

Del og anbefal bloggen med venner og bekendte. The more the merrier! 😀

Hav en fantastisk fredag!

A

Skriv et svar

