Wellness Weeks med Healthy Skinny Bitch

WELLNESS WEEKS!

Magasin sætter i øjeblikket fokus på sundhed og velvære, så vi alle kan blive klar til foråret og stå knivskarpt både indvendigt og udvendigt! De har fået nogen af de dygtigste eksperter indenfor livsstil, kost, motion og velvære til at dele deres viden, tips og motivation med os.

IMG_6681

I lørdags havde jeg driblet mig en tur i Magasin for at deltage i et foredrag med Sara fra bloggen Healthy Skinny Bitch. Sara er personligtræner, holdtræner hos Fitness World, blogger, bachelor i Fødevarevidenskab og er nu i gang med at skrive sit speciale i Human Nutrition på Science på kandidaten.

IMG_6682

Arrangementet var super gennemført – fra modtagelse til afsked! Jeg blev taget imod af to søde piger, der stod og tilbød lækre økologiske æbler, Vitamin Well drikke og 4 forskellige varianter af de lækre barer fra Raw-bite Jeg valgte Vanilla Berries og de kan klart anbefales!

IMG_6676

Herfter blev man ledt ind i et andet rum, hvor man blev præsenteret for Magasins egen sportstøjlinje “Sportswear by Magasin”. Det er første gang, jeg møder deres sportsbrand og jeg var positivt overrasket! Designet er rigtig cool, fede mønstre og farver, pæne fit og priserne er tilmed i den billige ende! Materialet er endda i rigtig god kvalitet og har en høj åndbarhed, hvilket er vigtigt, når man træner hårdt.

IMG_6678 IMG_6679

Udover lækkert træningstøj kunne man se på og købe skønne og sunde produkter fra Questbar, Superfruit, Nakd og Original.

IMG_6675

Selve foredraget var virkelig lærerigt og Sara er virkelig dygtig og klog og hun er en glimrende foredragsholder. Sara kom ind på forskellige spisemåder, farlige fødevarefælder, slankekurer, træning og mere til. Disse emner er nogen, jeg vil arbejde videre med i kommende indlæg, så glem ikke at følge med!

Da foredraget sluttede fik vi alle udleveret en toplækker goodiebag. Den indeholdt te fra “Nu Te”, en creme fra kiehl’s, en lækker acai juice og en ansigtscreme tester. Rigtig dejlige produkter alle sammen, som jeg vil glæde mig til at smage og til at bruge!

Tak fordi i læser med!

A

2 tanker omkring “Wellness Weeks med Healthy Skinny Bitch

    • Det var det nemlig!! Hun er virkelig dygtig og kom med nogle rigtig gode pointer! Hendes tilgang er så god og virkelig rigtig – der skal ikke mere ind, end du forbrænder! BUM
      Prøv at tjek mit indlæg ud omkring Andrea Elisabeth Rudoplh’s foredrag! Også rigtig godt!
      Hilsen Amanda

      Like

Skriv et svar

