Soho’S BesT BreaKfasT spoTs

SOHO’S BEST BREAKFAST SPOTS:

The Coffee Shop

foto 1foto 2

Den første morgen blev morgenmaden indtaget på den berømte cafe “The Coffee Shop” på Union Square. Udefra ser stedet ikke ud af noget særligt, det ligner mest af alt en helt almindelig amerikansk diner! Så snart man træder ind på cafeen, kan man fornemme en summen af liv og glade mennesker – det er et sted, man har lyst til at blive siddende LÆNGE! Faktisk kan du blive siddende rigtig længe, for stedet har kun lukket 1 time i døgnet! Menuen bugner af diverse lækkerier, omeletter, pandekager, grød, græsk yoghurt med granola og bær, bagels og meget meget mere! Jeg bestilte den græske yoghurt og den var helt perfekt! Må nu nok indrømme, at jeg sad og så med lidt lange øjne over på min lillesøster pandekager – men jeg har også en sød tand, som jeg prøver at undertrykke lidt haha! Jeg spiste her fakstisk to gange. Anden gang var med en veninde, der bor i New York. Denne gang gik jeg med grøden, som også var rigtig god.

The Coffee Shop – 29 Union Square West – http://thecoffeeshopnyc.com

Bobby’s

foto 4 foto 5

Endnu en morgen fik jeg kigget langt efter min søster blåbærpandekager! Heldigvis kunne man få lov at smage en bid og “oh my” de var gode! Stedet hedder Bobby’s og har en super lækker amerikansk atmosfære! De serverer alle måltider (jeg mener alle, for de har aldrig lukket!) og deres aftenmenu er præcis ligeså amerikansk og suveræn som deres morgenmenu! Denne morgen gik jeg endnu en gang med den græske yoghurt med hjemmelavet granola og frugt og det skuffer bare aldrig! Jeg elsker, at det både er sundt, mættende og super lækkert!

Bobby’s – 120 Hudson Street – http://www.bubbys.com

The Grand Soho Hotel

foto 3 foto 5

The Grand Soho Hotel morgenmad var den ubesejrede vinder og vi måtte derhen hele 2 gange! Alt på deres menu er super delikat. På det første besøg fik jeg formentlig, den bedste omelet jeg nogensinde har fået, og jeg overdriver ikke! Det var en omelet med gedeost, avokado, tomat og forårsløg. Ved siden af fik man salat, kartofler og toast. På andet besøg hoppede jeg ombord i en græsk yoghurt med granola og bær. Helt klart den lækreste af dem jeg prøvede i New York! Derudover var kaffesøsteren meget tilfreds, da kaffen var bedre end god! Alt i alt var der ikke en finger at sætte på stedet!

The Soho Grand Hotel – 310 West Broadway – http://www.sohogrand.com/dining-nightlife/the-salon

Læs med når jeg i næste opslag kommer ind på lækre steder at træne i New York City!

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

