Eating out in London – Breakfast edition

Nu jeg lige har været i London, vil jeg gerne dele med jer nogle af de skønne spisesteder, som London har at tilbyde. Jeg ved godt, jeg netop har postet et lignende omkring København, men jeg håber, i vil bære over med mig!

Det skønne ved Londons morgenmadssteder er, at der næsten ALTID er et sundt alternativ til de søde sager, som slet ikke sker på bekostning af smag eller udseende!

Natural Kitchen:

Natural Kitchen vandt konkurrencen om at blive byens bedste morgenmad i mine øjne! Deres menukort indeholder alt hvad du kunne drømme om; omeletter, croissanter, græsk yoghurt med granola, havregrød med bær, frugtsalat, bagels med avokado og laks og meget mere! Derudover kan man få god stærk kaffe og lækre juicer og smoothier, serveret i noget der ligner gammeldags mælkeglas. Stedet er helt igennem gennemført!

Natural Kitchen er at finde på 55 Baker Street, men de har flere restauranter og cafeer beliggende i London.

IMG_6254

IMG_6253IMG_6252

The Riding House Café:

The Riding House Café er en super hyggelig café/restaurant. Stedet er faktisk ganske stort, men de formår at beholde intimiteten og hyggen. Igen valgte jeg en yoghurt med granola og frugt, som endnu en gang var et hit! Ved siden af bestilte jeg en eggs florentine, som bestemt heller ikke skuffede! Find dem på 43-51 Great Titchfield St.

IMG_6266IMG_6268 IMG_6271

Når jeg hopper videre til New York imorgen, vil der senere komme en super lækker guide til caféer, restauranter, fitness og meget meget mere!

Tak fordi i læser med!

A

Skriv et svar

