Londons fedeste fitnesscenter: Gym Box – Covent Garden

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 11.01.53Jeg er netop hjemvendt fra en fantastisk weekend i London! Turen var en julegave fra min far, ham jeg nok vil kalde verdens bedste rejsekammerat! Vi er helt enige om at vi SKAL træne, vi SKAL spise lækkert og så SKAL vi bare have en fest. Det var vores fjerde eller femte gang i London, så man kan vel godt sige, at det er ved at blive en tradition. Vi har boet på flere forskellige hoteller, men denne gang var hotellet spot ON! Vi boede på St. Martins Lane Hotel i Soho med adgang til Gym Box fitnesscenter. Hotellet kan på det varmeste anbefales, hvis man har planer om at tage til London!

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 11.02.42

Nu hvor jeg har påbegyndt Personlig Træner uddannelse, har træning fået en endnu mere central rolle i mit liv end tidligere! Da vi ankom til hotellet fredag aften, var det oplagt at tage en tur i Gym inden middag, for at ryste flyveturen af os og det var god ide! Når man træder ind i Gym Box får man udleveret håndklæde og går så videre ned i kælderen. Stedet er mørkt og råt, der er adskillige forskellige maskiner, der alle er af den bedste kvalitet. Stedet er fuldstændig clean og nyt, der kører fed høj musik med tilhørende musikvideo på storskærm, motiverende quotes kører på en anden skærm og følelsen af virkelig at have lyst til at sparke røv strømmer igennem en og det var hvad vi gjorde! Det blev til en halv time på løbebånd efterfulgt af 5 supersets, hvor hele kroppen blev kørt igennem. Der er mulighed for både boksetræning, forskellige holdtimer, styrketræning, TRX, cardio og meget mere! Man vil ikke gå forgæves kan jeg love!

Gymbox Covent Garden: 42-49 St. Martins Lane – London – http://gymbox.com/gyms/covent-garden

Allerede på torsdag skal jeg videre til New York for at afprøve, hvad de har at tilbyde! Jeg glæder mig helt vildt – jeg har nogle fede ting oppe i ærmet! Læs med senere på ugen når jeg løfter sløret for New Yorks fedeste træningscentre!

Skærmbillede 2015-02-03 kl. 11.03.00Skærmbillede 2015-02-03 kl. 11.02.14

Skriv et svar

