Husk at være stolt af dig selv!

gades-photography-1063453-unsplash.jpg

Når du begynder en rejse, det kan være en træningsrejse, en vægttabsrejse, en sundhedsrejse osv., så er det nemt kun at fokusere på, hvor langt du har igen for at nå dit mål. Hvor mange kilo mangler du at tabe dig, hvor mange træninger du mangler i denne uge, hvor lang tid har du tilbage før du kan sætte flueben ved din løbetur osv. Læs resten

Reklamer

My Training: WEEK 38

IMG_4400.JPG

Så er vi på den anden side af CPH Half og det betyder, at styrketræningen kan startes op igen! Jeg havde sat den på pause, mens jeg trænede op til CPH Half for ikke at få tunge ben, men nu er det op på hesten igen. Jeg vil stadig holde mit løb ved lige med omkring 2 ugentlige løbeture, men ellers vil jeg igen fokusere på Læs resten

Gode råd ugen op til CPH Half

sharelogo-halv

Ugen op til et halvmaraton er meget vigtig for, hvor godt du kommer til at præstere på løbsdagen. I ugen frem til løbet handler det bl.a. om at træne rigtigt, sove ordentligt, spise klogt og få nok væske. Gør du ikke det, kan du risikere at have trætte ben på løbsdagen, ubehag i maven eller dehydrere. Nedenfor deler jeg nogle simple råd, der kan forbedre chancerne for et stærkt og sjovt løb! Læs resten

My Training: WEEK 37

Skærmbillede 2018-09-09 kl. 08.27.26.png

Denne uges træning bliver en del anderledes, end hvordan mine træningsplaner ellers plejer at se ud. Normalt har jeg fast 5 træningspas om ugen, men i denne uge, bliver det ikke til så mange pas, da benene skal have lidt hvile inden CPH Half på søndag, så jeg kan have energi til at præstere mit bedste. Jeg kommer stadig til at holde mig igang, men ikke med noget, som dræner på kræfterne i benene. Læs resten

Min fredag morgen

IMG_9565.JPG

Godmorgen! Jeg håber, I har haft en fantastisk morgen – det har jeg i hvert fald! Jeg har fri fra skole i dag, så jeg har haft en morgen med god tid til at vågne og slappe af. Som så mange af mine andre morgener, så startede jeg med lige at tjekke Instagram i 5 minutters tid. Jaja jeg ved godt, det ikke anbefales osv. – men det er en hyggelig måde at vågne på for mig, særligt når jeg har god tid. Derefter blev der lavet morgenkaffe, Læs resten

My Training: WEEK 36

IMG_2558.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Siden sidste uges “My Training” har jeg jo meldt mig til at løbe CPH Half den 16. september, så de næste to ugers træninger kommer primært til at bestå at løb og mave-træning. Som I kan se på ovenstående billede, har jeg i weekenden været ude på 17,35 km og det gik overraskende godt til trods for få timers søvn og tømmermænd! Se ugens løbeprogram Læs resten

My Monthly To do list #September

IMG_2458.jpeg

Ny måned er lig med en ny to do list, for hvad jeg gerne vil have i kalenderen. Jeg prøver at lave en lille to do list eller en ønskeseddel, om man vil, for hvad jeg ønsker måneden gerne må byde på. Det er ikke altid, at jeg når det hele på listen, men det er også helt okay, for den skal ikke være et stressende element. Nedenfor kan I se, hvad jeg håber at bruge denne første efterårsmåned på.  Læs resten